Manažment sociálnych sietí

_

Manažment sociálnych sietí je proces riadenia vašej online prezentácie na platformách sociálnych médií, ako sú Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest, Linkedin, Tumblr, YouTube vytváraním, publikovaním a analýzou uverejneného obsahu. Správa sociálnych médií navyše zahŕňa zapojenie a interakciu s používateľmi sociálnych médií.

Sme tím ktorý manažuje sociálne siete a pracujeme vo dne i v noci.

Pri našej práci tvoríme vysoko kvalitnú grafiku, ktorá osloví každého vášho klienta.

S vašou značkou budeme zaobchádzať ako s našou vlastnou značkou a vynaložíme maximálne úsilie pre Váš úspech.

SEOrankuj je pre vás riešením v otázke manažmentu sociálnych sietí!

Služby pre sociálne siete zahŕňajú:

  • Kreatívny obsah a vlastné obrázky a farby súvisiace s vašou značkou.
  • Výskum značky Hashtags súvisiace so značkou a trendy.
  • Pútavé titulky a text pri každom príspevku.
  • Stránky značky (Instagram, Facebook, Pinterest, Twitter, LinkedIn, Google my business, YouTube).
  • Manažujeme obrázky a vizuálny obsah pre príspevky na sociálnych sieťach.
  • Naplánujeme a odošleme za Vás príspevky na sociálne siete.
  • Vytvoríme pre Vás Facebook a Twitter Covers a toto manažujeme pre Vás zadarmo v rámci mesačných balíčkov.
  • Zoptimalizujeme vám firemné stránky tak, aby ste zviditeľnili vašu spoločnosť.
  • Riešenie problémov na stránkach sociálnych médií ako oprava nastavení stránky, prepojenia webových stránok, sekcia About a ďalšie.
  • Dizajn obrázkových reklám na nastavenie reklamy je za príplatok.

Postup pri optimalizácii Vašej web stránky

_

Správny výber názvu domény

Vyberte pre svoju stránku čo najlepšie meno domény. Snažte sa, aby bol názov vašej domény krátky, ľahko hláskovateľný a ľahko zapamätateľný. Skúste využiť potenciál značky. Je jednoduchšie vybudovať si dôveryhodnosť a odkazy na značkovej doméne, pretože ľudia budú brať vašu firma.sk vážnejšie než kľúčové slovo-firma.sk, ktoré vyzerá spamovo a nikoho neoklame. Značková doména môže pomôcť vybudovať dôveru online a tiež zvýšiť hodnotu vášho obsahu. Kľúčové slová v názve domény. Mať kľúčové slová, ktoré sa pokúšate zaradiť do svojej domény, už nie je také dôležité, ako bývalo. V septembri 2012 spoločnosť Google vydala aktualizáciu domény presnej zhody (EMD), aby sa zabránilo zvýhodneniu týchto nekvalitných webových stránok s kľúčovými slovami. Aj keď registrácia domény s kľúčovým slovom nemôže byť na škodu, nemali by ste sa kvôli tomu stresovať.

Výskum správnych kľúčových slov

Predtým, ako začnete pridávať obsah na svoj nový web, musíte urobiť poriadny prieskum kľúčových slov, aby ste zistili, ktoré slová používa vaše publikum pri hľadaní vašich produktov alebo služieb. O čom je vaša stránka? Ide o produkt alebo službu, ktorú predávate, napríklad autá alebo automobilové súčiastky? Alebo užitočný návod, ako opraviť motor auta. Keď budete vedieť, čo bude hlavnou témou a aké informácie zahrniete, bude pre vás jednoduchšie určiť typ kľúčových slov, na ktoré musíte na danej webstránke zacieliť.

Čo je hlavným zámerom stránky? Aké sú vaše hlavné ciele pre túto stránku? Ide o predaj produktu alebo služby alebo o poskytnutie ďalších informácií, ktoré môžu návštevníkom pomôcť pri kvalifikovanom rozhodovaní? Keď zistíte hlavný zámer stránky, budete sa môcť zamerať na relevantnejšie kľúčové slová, nie na všeobecné. Tu je extrémne dôležité si uvedomiť, že ak nezlúčite vaše kľúčové slová so zámerom vašej webstránky, tak vaša webstránka sa pravdepodobne nedostane na prvú stranu Google.

Tvorba kvalitného obsahu

Vysoko kvalitný obsah je základným kameňom vašich interakcií so zákazníkmi a toho, ako weby dosahujú najlepšie umiestnenia. Podľa obsahu odkazujeme na všetko, čo na svojom webe zverejníte, čo vzdeláva, priťahuje a teší návštevníkov.Veľmi dôležité ak je to možné je pridanie obrázkov, videí, prípadne e-knihy a nový trend je aj možnosť čítania textu webstránky audio. Teraz, keď máte lepšiu predstavu o tom, čo používatelia hľadajú, aby našli stránku, ako je tá vaša, musíte začať písať svoj obsah a optimalizovať ho. Vyhľadávače budú indexovo prehľadávať vaše webové stránky a pokúsia sa zistiť, o čo ide, a potom sa rozhodnú, pre ktoré dopyty by mali byť jednotlivé vaše webové stránky zaradené. Vždy sa uistite, že píšte v prvom rade pre svojich návštevníkov a až potom pre vyhľadávače. Váš obsah musí byť čerstvý a lákavý, inak nebudete mať šancu premeniť návštevníkov na zákazníkov. Nikdy neobetujte užitočnosť a presvedčivosť svojho obsahu pre obsah vhodný pre SEO.

Optimalizovaný obsah webu

_
  • Vždy píšte pútavé titulky, ktoré upútajú pozornosť Vašich návštevníkov

Kľúčové slová. Zamerajte sa viac na pridávanie relevantných a užitočných informácií, ktoré ľudí privedú na váš web. Tiež skombinujte relevantné kľúčové slová dohromady a zamerajte sa na pridávanie rôznych foriem kľúčových slov, nie na pridávanie čo najväčšieho počtu kľúčových slov.

  • Témy

Každá stránka sa musí zamerať na jedinečnú tému. Súčasne sa uistite, že neoptimalizujete viac ako jednu stránku na ten istý produkt alebo zámer, pretože to spôsobí nielen zmätok, ale budete mať dve stránky súťažiace o rovnaké kľúčové slová. Nechcete byť svojim vlastným konkurentom, však?

  • Kvalita

Váš obsah musí byť jedinečný a účelný. Ľudia prichádzajú na váš web preto, že hľadajú informácie a hľadajú riešenie problému. Uistite sa teda, že im ich poskytnete, aby nešli inde. Zistite, čo spoločnosť Google považuje za vysokokvalitný obsah a spôsoby, ako ho vytvoriť na vašom webe.

  • Čerstvosť

Pravidelne pridávajte nový obsah. Môžete si vytvoriť blog, kde budete nepretržite zdieľať informácie, ktoré by mohli byť pre vašich návštevníkov užitočné, alebo môžete zdieľať e -knihy alebo biele knihy.

  • Dĺžka

Odporúčame mať na stránke viac ako 500 slov. Myšlienka je však taká: váš obsah by mal byť dostatočne dlhý, aby zodpovedal na otázky návštevníkov o vašom produkte alebo službe.

Optimalizovaný kód webu

_
  • Štruktúra URL priateľská k SEO

Adresy URL sú ďalším dôležitým prvkom, ale často sa to prehliada. Ak majú vaše adresy URL nezmyselné čísla a interpunkčné znamienka, potom, bude pre vyhľadávače ťažké porozumieť tomu, o čom táto stránka je.

Tu je niekoľko vecí, ktoré je potrebné mať na pamäti, ak chcete dosiahnuť štruktúru adries URL stránok priateľskú k SEO.

  • Konsolidujte svoje verzie domén www a bez www

Ak zadáte do svojho prehliadača www.nieco.sk a potom zadáte iba nieco.sk a verzia „bez www“ nepresmeruje na www.nieco.sk, znamená to, že vyhľadávače sa zobrazujú ako dve rôzne domény, ktoré sa považujú za duplicitný obsah. Toto nie je účinné pre vaše celkové úsilie v oblasti SEO, pretože to naruší vaše spätné odkazy, pretože externé stránky budú odkazovať na www.nieco.sk a nieco.sk. Čo teda musíte urobiť, je nastaviť preferovanú doménu, či už s www alebo bez neho, a implementovať presmerovania 301 pre všetky ostatné verzie vašej adresy URL, ktoré presmerujú návštevníkov na vami preferovanú doménu. Nezáleží na tom, ktorú verziu adresy URL si vyberiete, pokiaľ s ňou súhlasíte.

  • Používajte kanonické značky

Tieto značky informujú roboty vyhľadávacích nástrojov, ktoré časti obsahu sú pôvodné a ktoré sú duplikáty. Týmto spôsobom robot prejde duplikáty a iba indexuje a pripíše kredit primárnemu kusu. Ak chcete zadať kanonickú adresu URL, musíte do svojej adresy URL pridať značku rel = ”canonical”.

  • Vytvorte mapu webu XML (site map)

Mapa stránok je ako cestovná mapa pre vyhľadávače. Zahŕňajú každú stránku na vašom webe, aby ste zaistili, že robotom pre vyhľadávače nič neunikne. Na automatické vytvorenie mapy webu môžete použiť nástroje, ako napríklad XML Sitemap Creator. Po vytvorení mapy webu XML by ste ju mali odoslať do služieb Google Search Console, aby mohli vyhľadávače jednoduchšie prehľadávať a indexovať vaše webové stránky.

  • Popis stránky (title tag)

Každá z vašich webových stránok musí mať jedinečný názov, ktorý popisuje, o čom daná stránka je. Dávajte si pozor na správny popis stránok , pretože to je to, čo ľudia uvidia aj priamo vo výsledkoch vyhľadávača, keď hľadajú vaše produkty alebo služby. Popis stránky sa navyše zobrazuje aj v príspevkoch zdieľaných napríklad na sociálnych sieťach, ako je Facebook. Do názvu by ste teda mali zahrnúť nielen vaše hlavné kľúčové slovo, ale musíte ho tiež urobiť dostatočne lákavým na to, aby ste ľudí presvedčili, aby klikli.

  • Pre každú stránku zadajte vždy jedinečný názov

Na každej vašej stránke uveďte názov svojho produktu alebo hlavnú tému, ktorej sa venujete.

Titulok ponechajte medzi 42 a 60 znakmi vrátane medzier. Toto je len odhad, pretože už nejde o počet znakov, ale o počet pixelov, ktoré tieto znaky zaberajú. Aby ste sa uistili, že váš titulok nie je orezaný, snažte sa neprekročiť 60 znakov.

  • Meta popis

Meta popis musí sumarizovať obsah na vašej stránke, pretože aj ten sa zobrazí vo výsledkoch vyhľadávača spolu s titulom. Aj keď vám to nepomôže k vyššiemu umiestneniu, dobre napísaný meta popis môže mať veľký vplyv na to, či sa používatelia rozhodnú kliknúť na váš web alebo nie, preto by mal byť napísaný tak aby sa takzvane predal.

Pri písaní meta popisu sa uistite, že:

Pre každú stránku vytvoríte iný meta popis

Meta popis by mal hovoriť o výhodách alebo myšlienkach, z ktorých by mali používatelia prospech.

Má 100 až 150 znakov a to aj vrátane medzier.

Obsahuje výzvu na akciu, ktorá láka ľudí na kliknutie.

Prečo si vybrať agentúru SEO Rankuj?

_

V SEO RANKUJ Vám PONÚKAME širokú škálu riešení digitálneho marketingu, aby sme vám pomohli rozšíriť vašu podnikateľskú činnosť

SEO optimalizácia je veľmi dôležitá pre viditeľnosť vašej web stránky. Sme experti na SEO a dokážeme rankovať ľubovolnú webovú stránku a akékoľvek kľúčové slovo pre ľubovoľného klienta. Naše metódy SEO fungujú aj práve teraz v roku 2021. Robíme SEO už viac ako 22 rokov a budovali sme viac webstránok pre kľúčové slová až s 1 500 000 a viac jedinečných návštevníkov mesačne rankovaním extrémne konkurencieschopných globálnych kľúčových slov. Neustále sledujeme najmodernejšie trendy v linkbuildingu od tých najlepších SEO expertov po celom svete. Používame a vyvíjame najmodernejšie analytické SEO technológie na základe ktorých následne vytvárame dôkladné stratégie a plánovanie.

Ak máte záujem rankovať vašu webstránku na najlepších pozíciách dajte nám vedieť čo najskôr a možeme nadviazať spoluprácu.

Sme vedúcou SEO agentúrou na Slovensku

SEO RANKUJ je renomovaná spoločnosť v oblasti SEO na Slovensku, s 22 ročnými globálnymi skúsenosťami a pomáhame vylepšovať pozície webových stránok našim klientom vo výsledkoch vyhľadávania v internetových vyhľadávačoch globálne po celom svete, v jednotlivých krajinách alebo aj na Slovensku. Môžeme vám pomôcť vybudovať na vašom webe viac predajov a biznisu. Pracujeme s renomovanými globálnimi značkami a zaväzujeme sa pre Vás poskytovať najefektívnejší výsledok organického vyhľadávania.

SEO optimalizácia je tímová práca na plný úväzok

SEO zahŕňa mnoho oblastí od nepretržitého písania čerstvého obsahu až po technické optimalizácie a všetko, čo patrí medzi toto všetko. SEO optimalizácia je v súčastnosti už len tímová práca na plný úväzok, pričom je potrebné mať pri častých aktualizáciách rozsiahle vedomosti a skúsenosti v oblasti SEO optimalizácie a používať moderné technológie rôzneho druhu pre rozmanité SEO úlohy.

Reálne SEO nie je možné manažovať príležitostne

Nie je to iba práca na víkendy alebo príležitostné zamestnanie tretej osoby. Pokiaľ sa s firemným webom zaobchádza ako s prácou na čiastočný úväzok tak potom Vám poradíme, aby ste to prehodnotili čo najskôr ako to len bude možné. Môžete veľmi ľahko prehliadnuť rôzne položky SEO optimalizácie, najmä bez moderných pokročilejších nástrojov, ktoré vám a vašim zamestnancom umožnia hlbšie sa ponoriť do vašej webovej stránky.

Prečo si zvoliť služby SEO?

_

Výhody SEO

Dostaňte sa cestou SEO optimalizácie pred vašu konkurenciu

Vaši konkurenti už pracujú na SEO, čím dlhšie to necháte len tak, tým viac pôdy pod nohami vo vašom odvetví stratíte. Ak sa nenachádzate na prvej strane s výsledkami vyhľadávania potom už strácate podiel s koláča v prospech vašej konkurencie.

ZISKY zo SEO optimalizácie prevýšia vaše náklady na SEO

SEO optimalizácia zlepší vaše predajné výsledky, ale neprinesie vášmu marketingu náklady navyše, pretože zvýšeným počtom predajov získate aj pokrytie vašich počiatočných nákladov na SEO optimalizáciu.

SEO OPTIMALIZÁCIA JE BUDÚCNOSŤ

SEO optimalizácia zlepší vaše predajné výsledky, ale neprinesie vášmu marketingu náklady navyše, pretože zvýšeným počtom predajov získate aj pokrytie vašich počiatočných nákladov na SEO optimalizáciu.

VOĽBA DÔVERY A VYSOKÉHO KREDITU

Viete, že ak má spoločnosť SEO pozíciu na prvej stránke spoločnosti Google, zákazníci okamžite dôverujú službám založeným na výsledkoch a môžu ich považovať za najlepšie. To isté bude platiť pre každú online marketingovú agentúru na Slovensku.

SEO alebo PPC REKLAMA

Optimalizácia vo vyhľadávačoch sa ukázala ako najspoľahlivejšie dlhodobé riešenie pre marketing a podnikanie na internete.

Funguje tak, že propaguje význam webovej stránky alebo webovej strany, keď zákazník používa vyhľadávací nástroj na získanie organických teda neplatených výsledkov.

Vďaka tejto stratégii sa už nebudete musieť spoliehať na drahé krátkodobé riešenia, ako je platba za kliknutie PPC a budete môcť dosiahnuť trvalý online úspech.

Práve z tohto dôvodu sa aj slovenské podnikanie spolieha na etické miestne spoločnosti poskytujúce SEO služby.

ZÍSKAJTE VIAC NÁVŠTEVNÍKOV NA VAŠU WEBOVÚ STRÁNKU

Získajte viac návštevnosti prostredníctvom našich účinných SEO služieb pre váš web. Je to najrýchlejší a najspoľahlivejší spôsob, ako dosiahnuť úspech vašej firmy.

Cena SEO služieb?

_

Čo sa stane po zakúpení balíčka?

Ak si vyberiete jeden z našich mesačných balíkov SEO, ktoré vyhovujú vašej firme, jeden z našich odborníkov sa s vami telefonicky spojí alebo dohodne s vami stretnutie, na ktorom sa prediskutujú podrobnosti o vašej firme a vašej webovej stránke.

Spravíme rozsiahly audit vašej web stránky.

Potom začneme s podrobnou analýzou vašej konkurencie a budeme pokračovať v hľadaní všetkých dôležitých oblastí, na ktorých je potrebné zapracovať, budeme pokračovať výskumom kľúčových slov a nakoniec sa dostaneme k optimalizačnej časti. Naši konzultanti v oblasti SEO sa zameriavajú na tie kľúčové slová, ktoré sa s vami prekonzultovali počas konzultácie.

Môžeme vám tiež poradiť rôzne vylepšenia vedúce k lepšej monetizácii vašej web stránky.

SEO optimalizácia a potrebný čas

SEO optimalizácia pre vyhľadávače si vyžaduje určitý čas, aby sa ukázali výsledky, a preto vás žiadame, aby ste nemali falošné nádeje, že sa z optimalizácie už cez noc stanete milionárom.

Vždy zostávame v kontakte s našimi klientmi, aby sme ich informovali o našich plánovaných stratégiách a dosiahnutých výsledkoch. Naši odborníci s vami zdieľajú nové nápady skôr, ako implementujú ktorýkoľvek z nich.

REKLAMA NA INTERNETE

Online reklama je umenie používania internetu ako prostriedku na doručovanie marketingových správ určenému a špecifickému publiku. Reklama na internete je užitočná pri získavaní návštevnosti webových stránok a pre získanie povedomia značky, ale predovšetkým je inzercia online navrhnutá tak, aby presvedčila cieľového zákazníka, aby sa zapojil do konkrétnej akcie napríklad nakúpil na webstránke.

SEO optimalizácia pre vyhľadávače

Všetky hlavné vyhľadávače, ako sú napríklad Google, Youtube, Amazon, Bing, eBay, Baidu, Yandex majú primárne výsledky vyhľadávania. Webové stránky a iné ako sú videá, obrázky alebo miestne zoznamy, sa zobrazujú a hodnotia na základe toho, čo vyhľadávače považujú za najdôležitejšie pre používateľov. Zobrazené reklamy ako PPC reklama sa do SEO nezapočítava.

Optimalizácia pre vyhľadávače

_

Tvorba webstránok a SEO

Väčšina tvorcov webstránok sa veľmi mylne domnieva že vytvorením webstránky sa všetko končí. V skutočnosti sa všetko len začína.

Na čo je optimalizácia pre vyhľadávače?

Po vytvorení webstránky je nutné aplikovať SEO. V opačnom prípade ste za kódovanie webstránky, hosting, doménu a podobne len vyhodili peniaze. Nie nadarmo raz niekto povedal že ak chceš schovať mŕtve telo tak aby ho nikto nenašiel schovaj ho na druhú stranu výsledkov vyhľadávania vo vyhľadávači.

Optimalizácia web stránok ON PAGE a OFF PAGE

Pomocou ON PAGE SEO optimalizácie na stránkach vytvoríte web, ktorý je prispôsobený konkrétnym kľúčovým slovám a potom vďaka OFF PAGE SEO mimo stránky zabezpečíte, aby si ľudia boli vedomí obsahu, ktorý vytvárate. Ak skĺbite tieto dve stratégie spolu, pomôže vám to vytvoriť efektívnejšiu, dôkladnejšiu a výkonnejšiu SEO stratégiu.

Vyhľadávače

Najznámejšie vyhľadávače na svete sú:

Pričom len samotný vyhľadávač Google má v súčastnosti až takmer 93% podiel na celkovom svetovom trhu. Na Slovensku má Google podiel až takmer 98% A v Českej republike má Google podiel na trhu takmer 85%.

Za zmienku stojí spomenúť, že existujú aj rôzne menšie vyhľadávače ako napríklad web Yell.com bol spustený ako miestny vyhľadávací nástroj pre firmy vo Veľkej Británii. Yell nadviazal dokonca svojho času partnerstvo so spoločnosťou Google s cieľom sprístupniť miestny klasifikovaný obsah prostredníctvom vyhľadávacieho nástroja Google. V Českej republike je podobný vyhľadávací nástroj napríklad Seznam.cz a na Slovensku Zoznam.sk alebo Azet.sk. Tieto menšie vyhľadávače však nie sú z hľadiska podielu na trhu tak významné ako je Google.

Vybrali ste si naše službe SEO optimalizácie?
Neváhajte a kontaktujte nás, alebo si prečítajte ešte viac.